Dagens outfit !

Hej alla söta ! Nu har jag städat mitt rum och resten av huset med Norton. Var sjukt jobbigt, men mamma och pappa tjatar som f*n hela tiden, så det är ganska skönt att få det gjort nu !
Ledsen för mina tankar ett inlägg under, men jag skäms faktiskt ibland över Sverige, dom bara "glömmer" alla stackars tjejer. Det känns fan som att killarna betyder mera för folket. Det är inte rättvist, vi lever faktiskt för varandra !
Ikväll ska vi ha gäster, så det kanske bara kommer bli två eller tre inlägg under kvällen ! Men jag hoppas det är okej, annars får ni säga till ! pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: sarah

så fin :)

2010-03-28 @ 16:05:48
URL: http://sarahh-f.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0