The all it's a joke, a really big joke.

Hej på er!
Troode ni verkligen att jag skulle gå och göra iordning mig där klockan fem i åtta ? ;o HAHA ! Nej, jag vaknade för mamma och pappa skulle till jobbet.. Det var därför jag vaknade ;) Fast igår så gick jag ju upp kvart över åtta, och idag kvart i tio ! ;o HAHA - The all it's a joke, a really big joke ! (vettefan vad jag fick engelskan ifrån, haha) Men jag sitter och äter frukost nu, eller jag har redan ätit upp min goda macka ! Men jag ska snart börja att göra iordning mig, JAG SKA VERKLIGEN DET DEN HÄR GÅNGEN :D. Men vi hörs senare. Puss !

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Jorå, det är bra! Lite ont i halsen men annars bra :) Dagens planer?

2010-03-03 @ 10:20:00
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: Okej, kul :)

Åka till min lilla Sarino som vanligt (;

Morgon dagens planer så? Hehe, du kanske inte hunnit tänka så långt men x)

2010-03-03 @ 10:25:44
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0