Josefine skriver!

Hejhej! har ju som sagt lovat bianca att gästblogga så det ska jag göra nu! Hon är ju borta så det blir inlägg från bland annat mig! kommer komma bilder under veckan och så om jag nu hittar min kamera hähä. skulle hämtat den hos min pappa idag men hittade den inte :/ så än så länge får ni nöja er med mobilbilder och webcam bilder. kan inte skriva så mycket mer nu för måste sätta igång och plugga! ska göra klart lite steg så jag inte ligger efter, vilket jag dock redan gör. kanske kommer inte bli så många inlägg från mig för att jag har ju själv en egen blogg som jag delar med maja (http://jossanochmajas.blogg.se/)
men här kommer en bild på mig så ni vet vem det är som skriver all den här skiten!


Tagen igår !
puss & kram / jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0