Josefine skriver!

hejhej. asså la in en outfit på min blogg men bytte kläder för det kändes obekvämt det där haha. så bytte till en enkel tröja och ett par jeans. men har brist på bilder och har inte så mycket att säga. sitter och tittar på någon läskig mördar film som är inspelad på gotland där jag var haha. aa men den går på fyran om ni vill titta:P
haha jaja men åkte till nacka efter skolan och skulle köpa en jacka men fanns inte i min storlek så nu istället ska mika och linn också köpa en sån-.- sucksucksucksuck jaja.
men alla har en sån nu så ska nog inte köpa den. får se. men ska hitta något snyggt som jag ska köpa =)
men sen så skulle jag åka till stan men ingen ville hänga med -.-
är sjukt avundsjuk på bianca som är i gran canaria :( ååh vill också dit, saknar dig<3
brist på bilder som sagt så bjuder på en lite bild på moi!

puss & kram / jossan


Kommentarer
Postat av: emma

Nu har jag lagt in musiktips på bloggen som du ville. Så det är bara att kolla in :)

2010-03-19 @ 07:37:08
URL: http://emmawernius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0