DAGENS TÄVLING !



Nu är det dags för en ny tävling här i bloggen ! Alla kommenterar - till just detta inlägg, inte nåttannat!


♥Tävlingen går ut på att ni ska ge mig så många bloggtips som möjligt, alltså ni ska skriva en text om hur ni får eran blogginspiration och allt som man vill berätta ! Sedan så kommer jag att lägga ut text för text i inlägg och sen så kommer mina underbara läsare rösta på vilket tips som är bäst/som man fick mest inspiration av ! Man måste alltså ha en blogg.. Häftigt va?!
Så det är tre steg i denna tävling ♥
1. Skicka in era bidrag.
2. Jag lägger upp tipsen.
3. Läsarna får rösta om vilket dom fick mest inspiration av !
Vinnaren får en gratis header av mig och en länkning ! Kommentera om det är något nån undrar.
MAX 20 BIDRAG ! Lycka till sötnosar ! ♣ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0