BILDBOMB !

B I L D B O M B  !
Nice? Huhu, I love it ! Jag saknar det redan. Men jag saknade alla mina söta vänner här hemma också ! Men nu är jag hemma, ska snart få min underbara iPhone ! :D I'm happy ! Fast jag trodde att den skulle komma idag, men icke sa nicke, det gjorde den ej. Jag blev ledsen ! :(
Aja, livet leker ! Jag ska njuta av mitt liv, Jag tycker faktiskt att ni också ska göra det, folket ! Svenska ljuvliga folket.
Snart är det vår/sommar och då kommer alla fina solbrillor att åka på, det är så jääävla nice när alla bara hänger och steker ! Utanför skolan kommer jag hänga iallafall, ett försök att få lite sol på sig! Och jag kommer lyckas ! Jag är säker !
Jag ska snart duscha och fixa lite i mitt rum, jag uppdaterar senare ! Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0