Alva bloggar

Hejsan alla biancas läsare :D
Jag vet att jag skulle ha bloggat igår men jag hann inte, hade mycket plugg :/
Men jag ska iaf blogga här på biancas blogg en vecka frammåt ungefär :) Ska bli skoj :D

Idag har jag haft det roligt i skolan :) Efter skolan åkte jag och johanna till johannas mammas jobb :) På bussen på väg dit så såg det ut som att Brolle satt på bussen :O Det såg verkligen ut som honom :P 
På johannas mammas jobb åt vi mat, sen var det dags för dans :D Efter dansen var det dags för gymnastik :D Har tävling på lördag :D

Nu sitter jag här och är jätte trött.. :P Blir tyvärr ingen "dagens outfit" idag, har inte hunnit ta kort :P


En bild på mig när jag hade lugg :P

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0