10 Mars

maggie & antonia ♥


Hej på er !
Någon som vet om det är något bra program på TV ikväll som ni rekommenderar till mig?
Iallfall. Nu har jag badat klart, hur skönt som helst ! Helt ensam hemma (förutom Mini då) så musik dunkade på där inne, medans jag låg och sjöng med ! Hahaha, sjuukt roligt :D Men jag har haft en ganska så slapp dag i dag. Jag har dessutom köpt ett par jeans från Ginatricot och en topp från Zara ! Dom är naaaajs ;) Haha, känner att jag är lite rolig idag ... Hahah.. förlåt nu ska jag inte störa er mer, men kommer strax tillbaks med mera roligt!
Juste, både Flugan, Hugo och Julia W skickar facebook virus ! Fast dom vet inte att dom gör det själv ! Men vet ni varför ni får virus från era msnvänner ? Jo, det är för att Facebook är överfullt .. Sjuukt tråkigt.. Lateroo ! ♥

Kommentarer
Postat av: maggie'

För det första är bilden VÄLDIGT ful.

För det andra så skickar alla det där till mej med. Flugan 11 ggr och hugo 4 ggr och Ellen 2 ggr. Det är fett jobbigt. Man blir tvungen att logga ut eftersom att det kommer upp hela tiden och stör.

För det tredje så vill jag fråga, vrf skrev du "sv: JAG VET INTE" till nåt på min blogg ? vad var min fråga ? hehe lite många saker ♥

2010-03-10 @ 21:58:13
URL: http://magggie.blogg.se/
Postat av: rozan

jag tog bilden stolt :)

2010-03-11 @ 16:51:44
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0