Cold morning

- söta maggie ! ♥
Hejhoppsan ! Nu är jag uppe färdig och redo flr att åka, men nu hoppade pappa just in i duschen, så nu måste jag vänta tills tjugo över ...
Men idag så ska jag möta upp storebror i forum och sen så ska vi kolla på en klocka och ett par leopardtights till mig, fast sen så sa han att jag skulle glömma bort det ( eftersom det är ju en present till mig från honom x) ) hahahahah, och det tror han att jag ska göra ? nejnejnej, jag ska liksom gå och tänka på de hela dagen lååång ;) hahah .. men jag uppdaterar när jag kommer hem, men så länge så får ni nått bra att lyssna på :)
- Jag bara ääääälskar den här grymma låten, vad tycker ni om den ? :) ♥, PUSS!

Kommentarer
Postat av: moa

gosar framför teven :)

dudå ?

2010-01-15 @ 14:57:10
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0