Varning, känslor på ingång..

Just nu är jag ganska deppig. Min kusin hackar ner på mig. Släpper ut alla sina problem över mig. Men skyll inte på honom, det är ju jag som tar emot dom. Jag ska verkligen försöka att hålla allt sånt utanför, jag ska helt enkelt stänga mig.
Jag ska försöka leva mitt liv, satsa på mitt liv, på skolan. Inte bråka så mycket om allt och alla. Jag vill helt enkelt bara vara !
Skolan är skitviktig, det är ju den som leder en framåt. Nu på alla lov, så förstår jag inte varför jag inte har pluggat mer både hemma och skolan förut..
Så från och med nu, ska jag vara nöjd över mig själv. Visst jag kan väl ha ett par dåliga dagar någongång men jag tänker fan inte låta någon putta ner mig från att just bara vara jag !

Jag är bäst, detta är mitt liv och min blogg och jag bestämmer ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0